vineri, 12 martie 2010

"Bine imbracata sau prost imbracata?" Asta e intrebarea...











Recunosc, citesc reviste glossy. Si evident ca de fiecare data zabovesc mai mult pe paginile de moda, si citesc cu mare interes rubricile de "Bine/Prost imbracati". Nu sunt o experta, nici macar o novice in domeniu, dar de multe ori comentariile mi se par rautacioase. Stiu ca la un moment dat am citit un articol despre Andreea Raicu in care se spunea ca se imbraca bine dar ca nu este curajoasa sa incerce lucruri extravagante, precum Corina sau Loredana de exemplu. Mie una, mereu mi-a placut Andreea Raicu si mi s-a parut ca de fiecare data arata impecabil.. Mi s-ar parea penibil sa o vad intr- o zi imbracata in costum de piele cu pene de strut numai pentru ca asa spune moda acum si asa trebuie sa faci ca sa fii considerata "bine imbracata".

Ca sa sintetizez, ceea ce vreau sa spun de fapt este ca mi se pare ok faptul ca astfel de rubrici exista in reviste, pentru ca poate exista persoane publice care chiar au nevoie de sfaturi si nu stiu cui sa le ceara. Dar de aici pana la a exagera doar pentru ca cineva (care de altfel este ff bine imbracat) nu poarta cele mai extravagante tinute pe strada mi se pare penibil. Aaa..si inca ceva..Nu va enerveaza la maxim cand cititi sub poza unei vedete foarte bine imbracate: "Esti ok, pacat ca geanta este din sezonul trecut." Daca ati observat, uneori este suficient ca un accesoriu sa apartina colectiei trecute pentru ca tinuta sa fie automat proasta.. Si cand accesoriul mai costa si sute daca nu mii de euro, parca iti vine sa arunci revista.

Ca sa revin cu picioarele pe pamant, pentru ca postul meu nu se adreseaza vedetelor, as vrea sa va arat cum cred eu ca niciodata nu e demodat sa ne imbracam. Pentru mine, e mai important sa am cateva haine de calitate pe care sa le combin in cat mai multe moduri cu putinta, folosindu-ma de cele mai multe ori de aceesorii( brose, curele, bijuterii), decat multe haine de proasta calitate care oricum dupa cateva purtari se strica.

Pozele pe care le-am atasat sunt menite sa arate ca nici vedetele nu se imbraca iesit din comun in timpul lor liber. Fireste, poate ca un tricou de-al lor costa cat toate tricourile noastre, dar nu asta e ideea. Putem gasi si haine la preturi rezonabile.. Important e sa stim unde sa cautam si cel mai important : CUM SA LE COMBINAM!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
This is Life - Free Blogger Templates, Free Wordpress Themes - by Templates para novo blogger HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords