miercuri, 17 martie 2010

Kangoo Jumps


Tocmai ce am descoperit cel mai dragut mod de a face miscare: Kangoo Jumps. Acesta reprezinta un stil de aerobic, insa diferenta fata de aerobicul clasic este ca acesta se desfasoara pe niste ghete cu arcuri eliptice. Altfel spus, este un aerobic cu multe sarituri ;)).

Eu am fost si pot sa va spun ca senzatia este geniala. M-am simtit ca atunci cand eram mica si saream in pat dar mama ma tot certa pentru ca nu aveam voie sa fac asta. Acum, nu doar ca am avut voie, dar acest lucru m-a si ajutat. Iar partea cea mai buna a fost ca desi am obosit si am transpirat foarte tare, nu am avut deloc febra musculara dupa.

Pe langa toate beneficiile estetice ( putem slabi sau pur si simplu ne putem tonifia), Kangoo Jumps este recomandat si persoanelor cu probleme de coloana, datorita faptului ca ghetele KJ obliga la mentinerea unei pozitii corecte a corpului.

Nu stiu daca v-am convins sa incercati, insa chiar ar merita sa faceti asta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
This is Life - Free Blogger Templates, Free Wordpress Themes - by Templates para novo blogger HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords