joi, 11 martie 2010

Perfect make-up...













Eu una m-am plictisit de fondul de ten portocaliu intins parca cu bidineaua pe fetze pline de cosuri.. m-am plictisit de rujuri roz fosforescent in combinatie cu dinti neingrijiti.. si evideeent m-am plictisit de sprancenele subtiri ca un fir de ata si apoi colorate cu creionul..

Mi se pare ingrozitor ca acum cand peste tot gasim toate tipurile de produse de make-up, exista fete care se machiaza ca la circ.. Da, stiu, o sa spuneti ca nu au bani.. Si acum eu o sa incerc sa va contrazic.. Ma enerveaza la culme cand vad persoane imbracate sau machiate oribil si care spun ca n-au bani pentru ca hainele frumoase sunt scumpe.. eh..pentru mine asta nu e o scuza.. pentru ca am vazut atatea tricouri albe, simple, si care nu costa mai mult de 150 de mii si care in combinatie cu o brosa colorata Meli Melo, care costa maxim 200 de mii arata ff bine.. La fel se intampla si cu machiajul.. Intr-adevar, produsele scumpe pot fi mai bune pentru piele..dar in materie de culori, lipsa banilor nu e o scuza.. Nu cred ca o fata se machiaza cu albastru la ochi, roz in obraji, rosu pe buze si evident, totul in combinatie ideala cu fondul de ten portocaliu si mascara in 5 straturi pe gene, pentru ca nu are bani. Asta tine de gust si de ce nu..de educatie..

Nu sunt o experta dar mereu mi-a placut sa vad fete machiate cu bun gust, fete ingrijite..si drept urmare..mereu mi-a placut sa am grija de mine.. Pozele pe care le-am atasat aici reprezinta pentru mine machiaje frumoase si foarte bine realizate.. Cine stie.. poate vor fi de folos cuiva care acum se uita in oglinda si nu stie exact ce culori sa combine ca sa-l dea pe spate pe El la petrecerea de asta seara ! :D



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
This is Life - Free Blogger Templates, Free Wordpress Themes - by Templates para novo blogger HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords