luni, 8 martie 2010

First day here...

Am laptopul deschis de cateva minute bune si ma uit la ecran incercand sa imi imaginez cel mai bun inceput pentru "primul meu post".

O sa incep asa: sunt o studenta oarecare, intr-un Bucuresti maaare si aglomerat, sunt o fata ca oricare alta, pasionata de haine si make-up, de barfe cu celebritati, gatit si ... viata in general. Imi doresc sa pot, prin intermediul acestui blog, sa povestesc lucruri ce mie mi se par a face parte din viata fiecaruia dintre noi... nu vreau sa revolutionez "blogosfera" :P , nu vreau sa inventez nimic.. poate vreau doar sa ofer o alta perspectiva asupra lucrurilor ce aparent sunt banale.

Blogul se numeste "This is life" pentru ca de cand ma stiu, existau adulti in jurul meu care isi spuneau unul altuia sau imi spuneau mie ca: "asa e viata".. in naivitatea mea credeam ca acesta nu va fi si cazul meu.. credeam ca daca fac fapte bune, daca ma port asa cum trebuie, daca nu fac rau in jurul meu, voi fi ferita de dezamagiri, suferinte, rautati, deceptii.. lucruri prin care de fapt trecem cu totii..Dar adultii aveau drepate: "asa e viata".. Fireste ca pe langa toate aceste lucruri.. am avut parte si de o multime de bucurii..tot pentru ca asa e in viata..

Cati dintre noi n-au auzit macar o data expresia :"bucura-te de ziua de azi ca si cum ar fi ultima"sau "bucura-te de ce ai" .. eu una am auzit foarte des..si cred ca sunt lucruri de care chiar ar trebui sa tinem cont,dar din diverse motive devenim incrancenati, suparati ca noi avem mai putin decat vecinul(desi de multe ori nu este asa). Suntem rai, invidiosi, suparaciosi uneori chiar si fata de persoanele la care tinem cel mai mult..pentru ca avem siguranta ca va veni si momentul impacarii..Dar daca momentul acela nu mai vine? Daca te desparti de persoana pe care o iubesti cel mai mult,certati fiind?(de cele mai multe ori dintr-un motiv stupid) N-as vrea sa credeti ca eu sunt vreo perfectiune..sau ca respect tot ceea ce scriu aici, dar sincer, ma gandesc tot mai des la asta...As vrea sa imi traiesc viata din plin, as vrea sa nu-i supar pe cei din jurul meu, si cu atat mai putin pe cei pe care ii iubesc, as vrea sa las ceva frumos in urma mea... Am invatat ca viata nu-i iarta nici pe cei mai buni dintre noi..ca pana la urma toti suntem egali si nu ne ramane decat sa incercam sa dam tot ce-i mai bun de fiecare data.

Si pentru ca vreau sa inchei intr-o nota vesela.. blogul acesta va povesti despre orice lucru marunt care pe mine m-a facut fericita si care si pe voi poate va va inveseli macar putin..Despre diminetile cu soare in care ma trezesc langa iubitul meu si ma gandesc cat de norocoasa sunt pentru ca cineva ma iubeste asa cum sunt si chiar si nemachiata;)), despre zilele cand ma duc cu ai mei la cumparaturi si desi nu mai am 10 ani ma simt la fel de mica si rasfatata si ma simt..copilul lor.. despre plimbarile pe malul marii cand adie vantul usor ..despre o mancare geniala pe care am inventat-o si i-am dat pe spate pe toti..despre cum m-am aranjat ca sa merg la o petrecere si machiajul din revista mi-a iesit perfect:D..despre copilasul care mi-a zambit in parc..si despre multe alte lucruri banale dar care ma fac mai fericita decat orice altceva..
Pe curand!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
This is Life - Free Blogger Templates, Free Wordpress Themes - by Templates para novo blogger HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords