joi, 11 martie 2010

Let's talk about love...

M-am intrebat de multe ori daca iubirea din carti sau filme exista cu adevarat...Cand eram mica, imi imaginam ca viata e identica cu cea a printilor si printeselor din povestile pe care mi le spunea mama inainte de culcare..uneori, ii auzeam pe ai mei certandu-se din fel de fel de prostii si ma gandeam: "oare si Alba-ca-Zapada se cearta cu printul ei?" . Pentru ca daca asta s-ar fi intamplat, atunci ar fi insemnat ca cearta e ceva firesc..dar daca nu..inseamna ca ai mei nu se iubesc cu adevarat? nu se iubesc "ca in povesti"? . Intre timp am crescut, si cu toata ca inca sunt o naiva in ale vietii, mi-am dat seama ca poate Alba-ca-Zapada nu e cel mai bun exemplu;))

In materie de "iubire" am trecut de la plansetul infundat sub plapuma dinainte de culcare pentru ca El nu ma placea..la primele mesaje romantice: "Vrei sa fii prietena mea?" ..la primele certuri care la acel moment pareau capat de tara.. Nu stiu daca si voua vi s-a intamplat asta dar eu, de fiecare data credeam ca iubesc cu adevarat...chiar daca aveam doar 16 ani:)) Poate ca o sa spuneti ca era vorba de o iubire, dar de o iubire de copil naiv care nu stie prea bine despre ce vorbeste.. Dar, parca uneori regret ca am spus "Te iubesc" unui baiat pe care il cunosteam de 2 saptamani si asta pentru ca vazusem in filmul de cu o seara inainte ca asa isi spun indragostitii pe banca in parc.. Parca prima data cand am simtit cu adevarat ceva mai mult decat credeam chiar eu ca pot simti am regretat ca n-am spus-o pentru prima data.

Deseori m-am gandit cum stii ca persoana de langa tine e "The one"..cu totii am vazut filme cu fete care s-au despartit la un moment dat de iubitul lor din liceu/facultate pentru ca li se parea ca ceva nu e ok si dupa 20 de ani, un sot si 2 copii si-au dat seama ca de fapt pe el l-au iubit toata viata. In cazul unui final fericit, sotul ii spune ca o iubeste suficient cat sa o lase sa fie fericita(si el eventual se consoleaza cu o pustioaica), copiii n-au nicio problema pentru ca mama nu prea il iubeste pe tata..iar el, iubitul perfect..o astepta de atunci si nu putuse sa fie niciodata fericit.. Pana si pentru mine care ma consider fff romantica..finalul asta e cam prea tras de par si plangacios.. In viata lucrurile nu prea stau asa.. Deci, in viata ar cam trebui sa stii cand ti-ai intalnit jumatatea si sa tii bine de ea:P Eh..si ma intrebam eu in frageda-mi pruncie..cum e iubirea din povesti?

Pana intr-o zi..cand dupa cateva incercari esuate.. am simtit ceva nou.. si nu stiu daca asa e si in povesti.. dar stiu sigur ca as putea sa scriu o poveste despre asta ( mult mai de succes decat Alba-ca-Zapada :P). Da..stiu cum e iubirea adevarata.. stiu cum e sa te trezesti noaptea si sa te uiti la el doar pentru ca iti place sa-l stii acolo... stiu cum e sa iti doresti sa-i fie lui bine pentru ca apoi sa fii si tu ok... stiu cum e sa te topesti cand cineva te saruta.. stiu cum e sa te simti frumoasa chiar daca abia te-ai trezit, ai ochii umflati si parul complet lipsit de volum..

Asa ca.. am ajuns la o concluzie.. Cele mai frumoase povesti sunt cele pe care le traim chiar noi.. Daca ar fi sa dau o definitie proprie pentru iubire, as incepe ca un copil de gradinita: iubirea e atunci cand stii ca ai totul atunci cand esti cu el, e atunci cand zambesti intruna cand sunteti impreuna, e atunci cand te visezi langa el pentru totdeauna, e atunci cand te certi si desi esti nervoasa si tipi la el, tot simti ca ai vrea sa-l saruti si te gandesti doar la asta.. iubirea e atunci cand el te priveste si-ti spune cu niste ochi de copil ca esti frumoasa, e atunci cand nu-ti pasa daca spui prea mult te iubesc( pentru ca ti-a spus prietena care n-a mai avut un iubit de 2 ani ca devii penibila si il obisnuiesti prost)... iubirea e atunci cand constientizezi cat de norocoasa esti pentru ca va aveti unul pe altul si orice bogatie, cat de mare, nu compenseaza o clipa petrecuta langa el..

Daca va regasiti in tot ce am scris eu pe aici.. fugiti la el/ea si spuneti-i cat de mult il/o iubiti..pentru ca merita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
This is Life - Free Blogger Templates, Free Wordpress Themes - by Templates para novo blogger HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords